HOME
| Home | English version English version | Links | Contact Us | New Site |
Main Menu
ΑΡΧΙΚΗ
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘ/ΤΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Βήμα Πρωταγωνιστών
ΔΡΩΜΕΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΡΧΕΙΟ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ADMIN
Statistics
Επισκέπτες: 1506715
ΠΟΛΥΣ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ...ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
Γράφει ο/η paris   
28.09.07

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ,ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 

    Εν αρχη ην η…ιστορικος κυρια Ρεπουση. Η εν λογω κυρια ανελαβε, ως επικεφαλης μιας ομαδας δασκαλων, να συγγραψει και παρουσιασει το εγχειριδιο ιστοριας της ΣΤ΄Δημοτικου, εναντι καλης οικονομικης αμοιβης (και ου μονον). Οπερ και εγενετο. Το βιβλιο ετοιμαστηκε, εγκριθηκε απο το παιδαγωγικο ινστιτουτο και τυπωθηκε. Αλλα, ειναι αυτο το σχολικο εγχειριδιο ιστοριας (oπως και oλα τα σχολικα βιβλια ιστοριας), ενα πραγματικο βοηθημα που διαπραγματευεται υπευθυνα και αντικειμενικα την υλη  για μαθητες, και μαλιστα Δημοτικου? Η απαντηση θα δοθει  απο τις…απαντησεις  σε αλλα δυο (2) ερωτηματα, που ευθυς αμεσως θετουμε:

   1.Ποια ειναι αυτη η κυρια, που ανελαβε τη συγγραφη του εγχειριδιου ιστοριας?  Απαντηση: Ειναι μια απο τις καθεστωτικες ιστορικους στο πανεπιστημιο, που  α. εκλεχτηκε στη σχολη με το γνωστο  πελατειακο τροπο, που εκλεγονται ολοι αυτοι οι δημοσιοι υπαλληλοι-εκπαιδευτικοι των 1650  ευρω το μηνα, ολων των βαθμιδων στις διαφορες σχολες και τα πανεπιστημιακα τμηματα. β. Η επιστημονικη της καταρτιση και το πρωτοτυπο συγγραφικο της εργο ειναι ανυπαρκτα (βεβαιωμενο απο οσους γνωριζουμε προσωπα και πραγματα) και γ. Αφου  δουλεια της ειναι να παραγει ιδεολογια για την εκαστοτε εξουσια που υπηρετει, παραχαραζοντας την ιστορια (αλλιως δεν θα την πληρωναν), μπορουμε  ευκολα να συναγουμε συμπερασματα και για το επιστημονικο της ηθος.

 2.Ποιοι την τοποθετησαν επικεφαλης αυτης της συγγραφικης ομαδας και  ποια απο τα προσοντα της κυριας μετρησαν, για να  αναλαβει αυτο το εργο? Απαντηση: Καποιοι αλλοι  δημοσιοι υπαλληλοι στο ΥΠΕΠΘ, στελεχη και ενεργουμενα της παρουσας κυβερνησης (οπως συμβαινει με καθε κυβερνηση), μετα απο ανυπαρκτο διαγωνισμο (αναθεση) και με μοναδικο προσον τουτο: Να ειναι η ομαδα υπακουη και συνεργασιμη. Αυτο σημαινει: Να γραφουν τα μελη της την καθεστωτικη ιστορια για παιδια, χωρις παρεκκλισεις απο την κοινα αποδεκτη εθνικη γραμμη, να εχουν την ευχερεια, την ασυνειδησια, δηλαδη, να παραχαρασσουν την ιστορια στο μεγαλυτερο μερος του εγχειριδιου, χωρις συνεπειες και ηθικες αναστολες. Τιποτα αλλο, ουτε χρειαζονταν ουτε διεθεταν η κυρια Ρεπουση και η ομαδα της,  για να αναλαβουν αυτο το εργο. Γι αυτο και τους το αναθεσαν.

  

   Με αυτα τα δεδομενα των απαντησεων μας, επομενως, ειναι ηλιου φαεινοτερο ότι η κυρια Ρεπουση ουτε ηθελε ουτε μπορουσε να συγγραψει την πραγματικη ιστορια, επειδη, ακριβως, κι αυτη και οι συνεργατες της ειναι συγκεκριμενοι δημοσιοι υπαλληλοι, που  εργαζονται στις συγκεκριμενες δημοσιες υπηρεσιες (σχολεια, πανεπιστημια) για συγκεκριμενο σκοπο (αποχαυνωση και εξαπατηση συνειδησεων και μαλιστα νεων ανθρωπων)  και πληρωνονται για να φερουν σε περας αυτο το εργο (και μονο αυτό). Αν οι εργοδοτες της κυριας Ρεπουση ειχαν, εστω και την ελαχιστη υπονοια  πως υπηρχε περιπτωση να αποστασιοποιηθει η  «ιστορικος» απο  αυτη τη γραμμη και να κανει  επιστημη ,δε θα της ανεθεταν, οχι επικεφαλης να ειναι μιας τετοιας συγγραφικης ομαδας, αλλα  ουτε καφε να σερβιρει στο κυλικειο του ΥΠΕΠΘ.

 

    Ακραιφνως  "εθνικη ιστορικος" και υπακουη,λοιπον, οπως είναι η κυρια Ρεπουση, της αναθετουν να γραψει το εγχειριδιο  ιστοριας της ΣΤ΄Δημοτικου. Ας αποκαλυψουμε τωρα, (οι εχοντες γνωση της διαδικασιας αναθεσης συγγραφης ενος  σχολικου εγxειριδιου και του τροπου που  το συγγραφουν οι «ημετεροι» της καθε κυβερνησης), τα μυστικα της συγγραφης του: Τα μελη της ομαδας, οπως προειπαμε, πρεπει να ειναι α.ακραιφνως εθνικοφρονα στοιχεια. β οπαδοι ή, εστω, φιλα προσκειμενοι στην εκαστοτε κυβερνηση. γ Υπακουα «παιδια», να εχουν, δηλαδη, τη διαθεση να «ριχνουν νερο στο κρασι» τους (απο πολυ, εως λιγο) και να ενεργουν συμφωνα με τις επιταγες του  καθε ΥΠΕΠΘ  και του παιδαγωγικου ινστιτουτου. Αν παρχουν αυτα τα εχεγγυα, ανατιθεται στην ομαδα  το εργο, τα μελη  μοιραζονται την υλη του εγχειριδιου ισοποσα και σε 3-4 μηνες (το πολυ), το βιβλιο ειναι ετοιμο. Ο επικεφαλης της ομαδας  ριχνει μια ματια στο συγγραμμα που το παραδιδουν, βεβαιωνεται πως  οι συγγραφεις ακολουθησαν τη γραμμη που προαποφασιστηκε μεταξυ τους, το «κοιταζει» καποιος εμπειρος φιλολογος ορθογραφικα και συντακτικα και το βιβλιο ειναι ετοιμο να παει στο παιδαγωγικο  ινστιτουτο για ελεγχο και στη συνεχεια για τυπωμα με αποφαση υπουργου. Η διαδικασια τελειωνει με την εισπραξη της παχυλης αμοιβης  απο τους συγγραφεις, οι οποιοι, οπως ειπαμε, ουτε οι καλυτεροι γι αυτη τη  συγγραφη ειναι, ουτε με δικαιες και αντικειμενικες διαδικασιες τους ανατεθηκε  Όπως, ακριβως, συμβαινει με ολα τα πραγματα στην Ελλαδα. ( π.χ διαγωνισμοι δημοσιων εργων).

 

 Αλλα, τι συνεβη ,ομως, ξαφνικα και ξεσηκωθηκε συμπαν το εθνος, εναντιον μιας καθως πρεπει πανεπιστημιακου και συμμορφουμενης προς τα υποδειξεις δημοσιου υπαλληλου, που, η καημενη, τιποτα περισσοτερο δεν επιδιωκε απο την αμοιβη της και τον εμπλουτισμο του βιογραφικου της? Πώς προεκυψε στο βιβλιο αυτος ο… καταραμενος  "συνωστισμος» των προσφυγων στη Σμυρνη?

  Τα πραγματα ειναι απλα, μα τοσο απλα, αν τα ξερει κανεις απο τη μεσα μερια. Εχουμε και λεμε λοιπον: Τελευταια, μετα την αναπτυξη στενων οικονομικων σχεσεων μεταξυ των χωρων των Βαλκανιων, αλλα και της Τουρκιας, εχει ξεκινησει μια  προσπαθεια προσεγγισης των λαων  σε ολα επιπεδα. Οι κυβερνησεις ειδαν πως ενας γερος μοχλος, που θα βοηθουσε αποτελεσματικα προς αυτη την κατευθυνση, ειναι η ιστορια. Αναθεσαν, ετσι, σε διαφορους «ιστορικους" απ΄ ολα τα βαλκανικα πανεπιστημια να δραστηριοποιηθουν, να μαζευονται ποτε Θεσσαλονικη, ποτε Σοφια και Βουκουρεστι (επι παχυλοτατη οικονομικη αμοιβη, βεβαια) και  να συζητουν, ταχα μου,  επιστημονικα θεματα και ειδικα τροπους για την εθνικιστικη αποφορτιση των  ιστοριων τους  . Στη συνεχεια, με την προκρουστεια αντιληψη που εχουν   οι κυβερνησεις  για την ιστορια, επιβαλλουν στους καθεστωτικους ιστορικους-υπαλληλους τους να την κοβουν και να τη ραβουν, συμφωνα με τι βουλονται και ορεγονται τα αφεντικα τους. Ετσι, οι παντα ευπειθεις καθεστωτικοι ιστορικοι, αναλαμβανουν το εργο της αποκρυψης και αποσιωπησης ιστορικων γεγονοτων ή αλλαγης ακομα και της ιστορικης τους βαρυτητας,  αν τα γεγονοτα αυτα (ή οι ιστορικοι χαρακτηρισμοι) φαινεται να δυσχεραινουν την προσεγγιση των βαλκανικων κρατων και υποδαυλιζουν το μισος μεταξυ των λαων.

 

   Σε αυτο το πνευμα κινηθηκε και η κυρια Ρεπουση με την ομαδουλα της. Ποια ιστορικα γεγονοτα ή αναγνωρισμενα ως τετοια, ειναι ησσονος σημασιας και σε αυτη τη φαση δεν εξυπηρετει η αναφορα τους? Τα πεταμε στον καλαθο των αχρηστων. Μνημονευομε ενα κλασικο: Το κρυφο σχολειο.Τοσα χρονια η κυρια Ρεπουση διδασκε πως υπηρχε κρυφο σχολειο και κεραυνοβολουσε εμας που λεγαμε πως δεν υπηρχε , γιατι δεν ηταν αναγκη να λειτουργουν κρυφα σχολεια στην τουρκοκρατια, αφου η εκπαιδευση, η γλωσσα και η θρησκεια των ραγιαδων ηταν ελευθερα. Οταν ηρθε το πληρωμα του χρονου, ομως, και αφου το εθνος-κρατος εργοδοτης της εγινε πιο ανεκτικο σε τετοιες ιστορικες παρεκκλισεις, ξαφνικα αλλαξε κι αυτη χαβα και ως νεοφωτιστη, αρχισε να γινεται «βασιλικοτερη του βασιλεως».

    Ρωτουσαμε εμεις παλια, επισης. Ποια  γενοκτονια των Ελληνων της Μ.Ασιας εγινε το ΄22 και πρασινα αλογα ? Ποιοι ξεσηκωσαν τους Ελληνες  εκει και τους κουβαλησαν μετα την ηττα των ελληνικων στρατευματων  προσφυγες στην Ελλαδα? Τι ηθελαν τα ελληνικα στρατευματα στη Μ.Ασια και στο Σαγγαριο?  Για ποια καταστροφη της Σμυρνης και ποια σφαγη μιλατε? Αν ηθελαν οι Τουρκοι να  «κοψουν» ολους τους Ελληνες της Σμυρνης, και μαλιστα εν μια νυκτι, δε θα το εκαναν, οπως εκαναν με τους Αρμενιους? Αυτοι (οι Τουρκοι), οπλισμενοι και νικητες, αν ηθελαν, θα αφηναν τους προσφυγες να επιβιβαστουν στα καραβια (τοσα εκατομμυρια κοσμος) και να περασουν απεναντι στο ελληνικο?  Αστεια πραγματα.

  Αλλα, θα ρωτησει κανεις. Και οι ζωντες? Αυτοι που ηταν αυτοπτες στις σφαγες και ειδαν να καιγεται η Σμυρνη? Βεβαιως, τις τραγικες εκεινες μερες, σκοτωθηκαν πολλοι Ελληνες, γυναικες βιαστηκαν, σπιτια και μαγαζια λεηλατηθηκαν και φωτιες μπηκαν. Αλλα, οι Τουρκοι ηταν οι νικητες, δεν εκαναν τιποτα περισσοτερο απο ο τι κανουν , οσοι  εχουν το πανω χερι σε αυτες τις περιπτωσεις. Αλλα, γενοκτονια, σαν αυτη των Αρμενιων και των Κουρδων, όχι,  δεν εκαναν το ΄22 οι Τουρκοι τετοιο πραμα. Ειναι  απολυτο ψευδος και ανεπιτρεπτη παραχαραξη της ιστοριας. Συνωστισμος μεγας προσφυγων, που εγκατελειπαν οπως-οπως τη Σμυρνη και ξεριζωθηκαν, εξαιτιας της εγκληματικης αφροσυνης των ελληνων κυβερνωντων, οντως παρατηρηθηκε. Γενοκτονια ,όμως, οχι!

    Οταν τα λεγαμε εμεις αυτα, σε αλλες, δυσκολες εποχες, σηκωνοταν η τριχα της κυριας  Ρεπουση. Ηταν τοτε που  μας αφοριζαν οι ομοϊδεατες της και μας απειλουσαν  να μας ριξουν,  εμας τους… ανθελληνες, στο  εθνικο πυρ το εξωτερον. Όταν ομως, η κυρια ελαβε τη διαταγη απο την προϊσταμενη της ΥΠΕΠΘ να αμβλυνει τις κακες εντυπωσεις  και να απαλειψει  απο το σχολικο βιβλιο αυτα τα κακοηχα, οπως  «η ολοσχερης σφαγη των Ελληνων της Μ.Ασιας και η καταστροφη της Σμυρνης»,που εγραφε παλιοτερα, επειδη, ακριβως, ουτε επιστημονικο ηθος ουτε «πετσα» γενικως διαθετουν  οι δημοσιοι υπαλληλοι-δασκαλοι των πανεπιστημιακων σχολων, λησμονησε τα πατριωτικα της και εσπευσε αμεσως να συμμορφωθει. Ετσι, η μεχρι τωρα πανταχοθεν στα σχολικα βιβλια ιστοριας διασαλπιζομενη γενοκτονια των Ελληνων στη Μ.Ασια, κατεληξε να ειναι «συνωστισμος Ελληνων» στο εγειριδιο της Ιστοριας της ΣΤ Δημοτικου, «δια χειρος Ρεπουση». (Τον ορο «συνωστισμος» ξεσηκωσε η συγγαρφεας από ευρωπαϊκα ιστορικα κειμενα, ιδιαιτερα γαλλικα και γερμανικα, που αναφερονται στα γεγονοτα του ΄22 ).

 

   Αλλα, δεν υπολογισαν ομως καλα, ολοι τουτοι (Ρεπουση και κυβερνηση). Οι υστερικες κραυγες των  εθνικιστων-(Ελληναρες) εφεραν τα πανω κατω. Με επικεφαλης τους αξιοτιμους-ες κυριους-ες Χριστοδουλο, Ανθιμο, Παπαθεμελη, Λουκα, Μικη Θεοδωρακη, Καρατζαφερη, Ψωμιαδη, Μακη Τριανταφυλλοπουλο, Ζουραρι, Κανελη, συσσωμο το ΚΚΕ και λοιπους πατριωταραδες, εβγαλαν παλι τα λαβαρα απο τα σεντουκια και απειλουσαν θεους και δαιμονες για το μεγα εθνικο ανοσιουργημα. Λαβροι ολοι αυτοι, ζητουσαν την κεφαλην της ασεβους Ρεπουση επι πινακι. Η κυβερνηση, αντιλαμβανομενη πως αυτη ιστορια με την… ιστορια της Στ΄ Δημοτικου θα μπορουσε  να καταληξει σε Βατερλω της, απεσυρε το βιβλιο και αφησε τη Ρεπουση να βγαλει τα καστανα απο τη φωτια! (Χαχα,ολοι τελικα οι προδοτες εχουν την ιδια μοιρα, κυρια Ρεπουση. Θα επερεπε, ομως να γνωριζετε, πως "τον προδοτη πολλοι εμισησαν, την προδοσια ,ομως, ουδεις". Τωρα,δε σας μενει παρα να το παιζετε και ηρωιδα ή μαγισσα  του Μεσαιωνα, οπως αυτοαποκαλειστε σε μια συνεντευξη σας. Αλλα, αφου  σας εθιξαν τοσο πολυ, οπως λετε, με την αποσυρση του βιβλιου, γιατι δεν εχετε την  παλληκαρια να παραιτηθειτε,αληθεια?).

 

  Αυτή ειναι ολη η αληθεια για το περιβοητο  εγχειριδιο της ιστοριας και την κυρια Ρεπουση. Τοσο η κυβερνηση με την «ιστορικο» της, οσο και το σκυλολοϊ των εθνικιστων,  σιγα –σιγα θα αρχισουν να αντιλαμβανονται πως αλλαξαν οι εποχες και θα αλλαζουν με τον καιρο ακομα περισσοτερο. Το ψεμα δεν μπορει ποτε να υπερισχυσει της αληθειας. Ειναι νομος της ιστοριας αυτο,δεν αλλαζει, δεν υποχωρει.Οι νομοι της ιστοριας ,ειναι σαν τους φυσικους νομους.

 

Τελευταία ανανέωση ( 28.09.07 )
 
< Προηγ.   Επόμ. >
ENGLISH MENU
Front Page
Our id
Teaching lectures
Historical events
Historical pages
Facts
Newspaper
Blog
Search
E-mail


© 2005 – 2019 HOMO NATURALIS